Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FN

To bylo hezké “náš budoucí premiér” :)

Ale jinak, co si pamatuju, jako dítě jsem nikdy jsem nepotřeboval přečíst návod na to, jak použit autíčko. Obecně známé věci není třeba osvětlovat. I občanský zákoník vychází z toho, že průměrný člověk má určitý stupeň vědomí. Nedělejte z důchodců blbce, vždyť poslední půlrok se celá společnost seznámila s principem rouše. Moje babička je šila a vy o ní teď píšete jako o nesvéprávném dítěti, co polyká kolečka autíček

2 2
možnosti
RC

Obecne zname veci? A proto Babis neumi nosit respirator? https://i3.cn.cz/15/1599684736_P202009091147601.jpg

Proto si politici neustale sahaji na rousky?

4 0
možnosti
Foto

J20o88s19e33f 80B33á81r82t59a

28. 9. 2020 11:26

Nela Boudová návod nepotřebovala a v 1. vlně roušku řádně dezinfikovala.

4 0
možnosti
MB

A tohle prosím přednáší na VŠ naší budoucí inteligenci.........;-D

5 4
možnosti
KT

Jan Dvořák jest ducha mdlého!

2 2
možnosti
VL

No nedivte se, já se také nedivil, když jsem viděl fotku z té pražské demonstrace proti nošení roušek. Vévodila tomu paní nesoucí transparent "Nechceme vakcinu, chceme demokracii". K tomu prostě nemám slov.

18 0
možnosti
VL

Trochu mě to připomíná až anekdotickou kauzu z USA, kde majitelka mikrovlnky dala do trouby sušit zmoklou kočku, ta to nepřežila a majitelka žalovala výrobce mikrovlnky, že v návodu není upozornění, že kočky se v mikrovlnce sušit nesmí.

8 0
možnosti
DR

U mě má velký obdiv každý, kdo v neděli dokázal na toho žvanila Fialu čučet déle než 5 minut. Ještěže má dnes každá TV ovladač.

22 9
možnosti
JB

Já třeba nedokážu koukat na žvanila Babise déle než dvě minuty. A to nejen kvůli tomu, že jako rodinou Slovenku, žijící desítky let v Čechách, uráží, jak przní jak slovenštinu, tak češtinu, o obsahu sdělení, bez interpukcí, bez začátku a konce, a totálního chaosu, ani nemluvě.

5 0
možnosti
PB

Tak jsem si přečetl diskuzi nestačím zírat na ten výkvět IQ.

Petr Fiala skrze chybějící návody k použití samozřejmě nekritizoval to, že by senioři nevěděli kam a jak se nasazuje rouška, ale to, že tímto sám stát a přímo pod patronací premiéra porušuje zákon za což by jiní soukromí distributoři dostali ze strany státu likvidační pokuty. Materiál totiž postrádal nejen příbalový leták, který je ze zákona povinný, ale i dobu expirace a naopak nesl falešné označení normy EU.

Stát, který pod vládou ANO a ČSSD nabyl obludných bachařských rozměrů a pokutuje i kdejakou babičku na farmářských trzích za prodej jablek bez označení země původu, tak opět dokázal, že si může pod vedením jednoho vůdce dělat co chce.

Ale já chápu proč většina z vás nerozumí tomu co pan Fiala říká. Je to totiž sakra jiná myšlenková a intelektuální úroveň než: čau lidi.

15 13
možnosti
ZD

Neustálé přesvědčování ostatních o nedostatku větu v lopatkách svých mentálních mlýnů.

0 0
možnosti
JV

Dík, pobavila jsem se, i když jsem už 60+. :-)

5 0
možnosti
RK

R19a23d41e80k 38K17o87h82u58t

27. 9. 2020 21:11

Jako dítě jsem na autíčka žádný návod nedostával. V předškolním věku bych si ho ani nepřečetl. Kolečka jsem nikdy nepolykal, ale je fakt že jsem s auticky zkoušel různé havárie.

7 0
možnosti
ZD

Chytat se podobných ptákovin je nedůstojné dospělého, když ale není nic jiného a politik se potřebuje exhibovat....

3 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik