Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M81i78l35a15n 37K22e48s77l

11. 1. 2020 16:41

Babiš nedojede na Čapí hnízdo,ani na dotace,ani na zvyšování důchodů.Dojede na lezení do zadků Američanům.Zatím to byly vrtulníky a ponechání vojáků v Iráku.Čeká se, jak to bude s dostavbou jaderných elektráren a nákupem tryskáčů.Ať se to někomu líbí nebo ne,ANO vládne díky toleranci komunistů. Také podle posledních mezinárodních průzkumů naši občané více důvěřují Rusku a Putinovi než Trumpovi a Američanům.Andrej holt to bude mít těžké.

0 0
možnosti
Foto

K54a86r38e96l 91C83a37c83h

12. 1. 2020 13:27

Na tom něco bude. Babiš není silný v kramflecích v zahraniční politice. Navíc mu ČSSD nanominovala do funkce ministra zahraničních věcí klon pana Poche (ač si myslím, že mám pro ČJ jakýs takýs cit, tak u tohoto jména váhám - Pocheho?) pana Petříčka a to je tedy katastrofa. Ono nestačí snažit se dělat nějaký pořádek doma. Je nutné se také jasně a sebevědomě stavět za zájmy ČR v EU a ve světě i přesto, že ČR čítá co do počtu obyvatel jen něco jako mírně nadprůměrné velkoměsto. Lidé těžce nesli lezení do zadku SSSR a většinově nebudou chtít obrat do zadku USA. Chtějí vlastní sebevědomou politiku bez řítilezectví.

0 0
možnosti
SN

:-).....Pánové Šimku, Šťastný a Mudro! Vy máte si krátkou paměť, nebo jste tak ideologicky zblblí, že nevnímáte skutečnost! KDo tu zasekl od sameťáku 1, 6 bil. sekyru, to byla celou dobu krize? Šli jsme do nového režimu bez dluhů, ještě s pohledávkami v zahraničí? Kalousek přidal důchodcům 40 ,- kč, KDe se ty prachy ztrácely? Co se vybudovalo?

Babiš přiskřípl pazourky zlodějům a konečně se v tomto státě žije pohodově. Jsme asi na 24. místě ve světě!!! Vám se to nelíbí, mně moc. Tak si tam dejte Fialu, možná i Kalouska, nebo Bártu, který byl dnes zase zvolen za šéfa, pak můžete zatleskat. Já ač jsem už velmi starý, mám paměť dobrou a se mnou řada dalších. kteří si ten Kondajk pamatují: ZDravím Vás pánové a nemračte se, na světě je přece nádherně ! VVV

5 1
možnosti
SN

:-)......ne Bárta, Bartoš!

1 0
možnosti
Foto

"Hele, Růžo, já jsem Babiše ani coby ANO dosud nikdy nevolila. Ale víš co, Růžo, jestli to mají být Kalousek a Fiala, co mají "zlatá slova" - tak to toho Babiše fakt volit budu.":-P

Odposlechnuto někde úplně stejně.;-)

8 0
možnosti
PK

Podpora 30% není založena na lásce k AB ale přesvědčení, že po něm nebude lépe. Nejen hmotně ale i jinak - ať budou u vesla Piráti či jiná koalice. Už hádky v Praze naznačují jak by to vypadalo.

11 0
možnosti
SN

:-)......Já Babišovi fandím od r. 2011, kdy jsem byl v Ostravě na jedné z prvních schůzí zakládajících ANO: To je můj člověk, říkal jsem si a nemýlil jsem se! Udělal tu pořádek, korýtka jsem nedostupná, proto ten řev!

Pane Vébře, cinkal jste klíči pro kapitalismus? Jistě! Tak se neohánějte morálkou,, pokud překročil zákon, měl by sedět za katrem! Sedí? Nesedí!

Tak nezáviďte, chytrým a pracovitým patří svět ! ;-D;-D;-D

6 5
možnosti
PV

P68a23v23e97l 57V89é73b37r

11. 1. 2020 11:09

Nesedí za katrem, ale to není důkaz, že neporušil zákon. Krom toho se postaral (a lidé jako vy mu v tom ochotně pomohli), že má pod palcem soudy, v jejichž nezávislosti věří snad jen mimořádně důvěřivé tříleté dítě (pokud tedy nemluvíme o nezávislosti na zákonech).

5 4
možnosti
JH

J70a32n 38H93y78n81e35k

11. 1. 2020 10:38

Toto je asi vaše přání pane Dvořáku. Volby ukáží, jestli se politická scéna změní či nikoli.

3 0
možnosti
JD

J30a10n 65D35v37o42ř32á37k

11. 1. 2020 10:55

Aha, vy jste to vzal - na rozdíl ode mě - vážně.:-)

1 0
možnosti
PV

P31a65v24e34l 27V65é61b97r

11. 1. 2020 9:32

Jsem senior (v téměř sedmdesáti mám na to nárok), ale Bureš neměl nikdy moji podporu. Vždy jsem viděl za každým jeho rádoby líbivým slůvkem jeho vlastní prospěch a neustále se děsím té masivní podpory, které se mu dostává. Oligarcha jeho formátu (který navíc k majetku přišel takovým ... ee způsobem) by nikdy, nikdy, nikdy neměl vstupovat do politiky. Ostatně, jeho chování to potvrzuje.

6 6
možnosti
JK

J31a88n 52K46o77z57á50k

12. 1. 2020 0:21

Taky jsem Babiše nikdy nevolil, ale pořád nechápu, kdo by do politiky podle vás, měl vstupovat. Pouze lidi nemajetní, s čistým morálním profilem a kteří nikdy nezneužijí svého postavení? Tak to bych chtěl takového vidět. Na to by nestačila, ani vámi sestavená prověrková komise.

2 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik