Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neviděl bych to tak pesimisticky, naopak.Euro si přeje určitě více než 5% voličů, převážně vzdělanějších, mladších nebo podnikatelů. A zde konečně slyšeli jasné slovo bez "ale", "až" a dalších vytáček.

0 0
možnosti

Topka se konečně definitivně pohřbila.

2 0
možnosti
Foto

J55i42ř33í 93K68a11r25b37a84n

25. 11. 2019 12:18

On je šlechtický titul nějak důležitý? Jsou snad šlechtici lepší lidé? Já to paní Pekarové přeji, jaký to bude mít vliv na volební úspěšnost uvidíme. Třeba já bych zavedení eura uvítal, a nad tetováním v arabštině se nepohoršuji. Všichni lidé nesmýšlí stejně, a kolik je takových jako jsem já se uvidí ve volbách :-)

4 1
možnosti

Nejste určitě sám který se nepohoršuje nad tetováním. To je její soukromá věc. Ovšem soukromou věcí zcela jistě není to její Euro. A tudíž, pokud chce co nejdříve skončit v propadlišti dějin, tak ať ho prosazuje dál.

7 0
možnosti

:-).......PRo mně výborné! První šlechtic nezabral, druhý měl šanci, ale dáma......s výraznými tělesnými přednostmi, (jestli je to tak s mozkem), a s arabským tetováním a hlavně s požadavkem R^R^R^.....hned zítra chceme euro, uspěla!

1 0
možnosti

A38d97a63m 71M11a36l69ý

25. 11. 2019 12:02

To je ale nepovedený blog.

Možná by stálo za to si ty myšlenky nejprve uspořádat a lépe formulovat, než to vypustí autor do éteru.

4 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS