Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michálka slyšeti, smrt z toho míti:-)))

To je pirát jak řemen, rádoby politický. Ale poslouchat se nedá.

7 3
možnosti
ZJ

.... no - už seznam níže jmenovaných diskutujících svědčí pane autore o tom, že TENTOKRÁT se Vám ,,vtipná" glosa příliš nepovedla Rv!

0 3
možnosti
JK

J83i96r61i 27K38u84c38e65r88a

12. 7. 2018 13:11

Nemyslím si, že tentokrát mělo jít o vtipnou glosu. Michálek se zachoval jako klasický český prolhaný politik. Lhostejno, z jaké partaje. A autor na jeho licoměrnost upozornil. Nic víc. Nic míň.

6 0
možnosti
Foto

Když jsem si v novinách četl, jak starý neomalený Faltýnek urazil nadějného mladičkého Michálka, div mi slza neukápla. Ale když jsem včera poprvé viděl to Michákovic jelito "naživo", tak to bylo jasné.

Bárta s VV ani kdysi Sládek s Republikány moc kvalitním ansámblem sice neoplývali, ale proti Pirátům to byli intelektuálně docela bystří hoši.

14 2
možnosti
SN

:-)......Víte, mně zaujalo, když jsem viděl na FB video duelu s Grospičem, kde prohlásil: Už i Masaryk říkal....nevěřte všemu, co přečtete na internetu !Ač možná z nich většina akademicky vzdělaných, moc rozumu nepobrali! R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Jo. Taky ho tak vnímám. Obávám se, že tyto vlastnosti se se zkušeností a věkem vybrušují do "vysoké" (nebezpečné) kvality.

5 0
možnosti
SB

Také jsem to tak vnímal. Takto se jeho strana nikam neposune.

4 0
možnosti
Foto

Nejdřív by měl myslit, y a pak teprve mluvit....

3 0
možnosti
Foto

Přesně R^. Jakmile jsem ho zaslechla, vyhledala jsem příslušné číslo mfDnes a zjistila, že Michálek lže jako když tiskne. Ztratit důvěru je snadné, u mě už ji asi zpět nezíská.

5 1
možnosti
Foto

Já už ani neověřuji (to jsem dělala dřív) a rovnou nevěřím.

5 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik