- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlas,Téměř sem nadskočil ze sedačky....
Díky tomu že valnou většinu pořadu sleduji ze záznamu právě a jen proto abych protivné reklamy přeskákal nejsem na podobné vsuvky moc zvyklý a zřejmě
právě díky možnosti reklamy vcelku jednoduše odfiltrovat se televizní stanice snaží diváku nedat šanci.
Televizní stanice prostě stále testují co všechno si necháme líbit a neustále získávají prostor pro svůj vyšší zisk.
S reklamou vloženou do filmů přišla první Nova a mám pocit, že to bylo dokonce v rozporu se zákonem.
Nyní se pro prosazení prostoru pro reklamu používá spousta triků. Např reklamní bloky ve stejný čas i v konkurenčních kanálech. Systematické uvádění jiného času začátku i konce daného pořadu v tištěném i elektronickém programu - dělá to zejména Nova - rozdíl i 10 min.
Na ČT1 je reklama přímo zakazaná a na ostatních programech omezená zákonem a tak se si vymysleli ten sponzoring jako zdroj dalších příjmů
Zatimco na ČT1 vám popřejí při sledování pořadu jen:
"Příjemné zážitky s Pražskou šunkou." (pokud je to název společnosti)
Na ostatních vám mohou popřát i
"Příjemné požitky z pražské šunky" (výrobku)
Reklama "pod masíčko, pod masíčko, pod masíčko", včera brutálně přerušovala i Kapitána Exnera na Primě. Takže nejen ČT...
No, na komerčních televizích je to normální - bohužel. Proto je její sledování jen pro silné povahy:-)) Taky je stopáž filmů cca o půl hodiny delší. Děs.
Ale ČT se vytahovala, že reklamy silně omezí. A nějak v poslední době přituhuje.
Jeden, podle mne špičkový režisér, říkal, že při závěrečných titulcích se jde běžný divák vyčůrat
No, ona je tato reklama "pod masíčko" tak pitomá (už tím názvem produktu), že jsem jí nepřehlédla ani já, která reklamy ignoruje. Je snad na všech ČT programech, a její stupidnost děsně vyčnívá před i po každém pořadu.
Asi chce pan ředitel vyšší odměny, chudák (duševní)...
To mi už taky delší dobu vrtá hlavou. Nedávno jsem si pořídil po nějaké době televizi. Už dávno jsem četl cosi o tom, že na ČT už nejsou reklamy. Nedívám se na ČT často, ale jsou tam opravdu pořád. Mám halucinace, nebo mi to může někdo vysvětlit?
Nj, ale to ale to nejsou reklamy, ale jen zdravice těch, co sponzorují konkrétní pořad (aspoň na ČT1). Konkrétní příklad, jak lze obcházet zákon.
Mimochodem, film "Cesta hlubokým lesem" je lepší než tolik vyzdvihovaní "Všichni dobří rodáci".
To je přeci úplně jedno, jde o to, že konec filmu neumožňuje pocity doprozit. V kině jdou hezký potmě titulky doprovázené hudbou, nevím proč by to nešlo v tv a mimochodem, ten sponzoring je opravdu skrytá, tedy viditelná reklama...