Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Souhlas, karma.

2 3
možnosti
MB

Vážený pane předsedající, vážené poslankyně a poslanci. Okolnosti týkající se Čapího hnízda se mne dotýkají. Dotýkají se mé rodiny, pověsti a čistoty Hnutí Ano . Snižují důstojnost mé osoby - Lidsky zde říkám, že má osobní čest, zde trpí ! Abych zamezil dalším spekulacím, předstupuji, zde před vás a sděluji - Zbavuji se tímto poslanecké imunity a vydávám se k následnému šetření. Žádám, aby potřebné procedury se uskutečnily - ve zrychleném režimu. To považuji za konkrétní příspěvěk ke zvýšení politické kultury v naší zemi. Zároveň navrhuji - o mém svobodném rozhodnutí , vůbec nediskutovat . Přejděme ke schvalování zákonů, které zde leží již delší dobu bez povšimnutí ... Děkuji Vám za pozornost"... :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslet si o účelovosti jednání pana Babiše sice můžeme co chceme, ale pokud vše proběhlo v souladu s platnými zákony a na všechno je doklad?

Přesně stejně mohu být tisíckrát přesvědčen o účelovosti jakési svatby s cizincem, ale pokud existuje oddací list, tak s tím nic nenadělám.

4 2
možnosti
JK

UF to jsem si oddych, jsem rád, že jste si nenadělal. ;-D

Policie a soudy s doufám také nenadělají a na oplátku zase nadělí, padni komu padni. Tohle volební heslo je letos u ANO silně nepopulární.;-)

4 0
možnosti
Foto

Tento moment jsem zaregistroval a:

a) nejdřív jsem se v údivu srdečně zasmál

b) říkal jsem si, v jak velké důkazní nouzi musí být, když používá takovou nesmyslnou a infantilní argumentaci.

;-D;-D;-D

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS