Za pouhých dvanáct miliónů spokojení diváci ČT? To je podezřele laciná kampaň

Pozdvižení ze strany tiskovin blízkých jistému členovi vlády kvůli prý rozhazovačné kampani Čt, která si najala agentury k vylepšení obrazu - nikoli vysílaného programu, ale mínění diváků o něm, ukázalo se jako trapně účelové.  

Diváci, věčně odrazovaní právě v oněch listech a na jejich webových klonech elitářskými pisálky od sledování bohatého vějíře programů České televize, na nichž tito  tzv. objektivní kritici nenechávají nit suchou, proto takovou PR kampaň přivítali

Vnímají ji jako v pravý čas podanou pomocnou ruku, která je ze zbloudilé cesty po komerčních kanálech dovede zpátky ke tradičním hodnotám jediné stanice u nás, která je skutečně česká už z podstaty svého názvu.

Proto dvanáct miliónů korun vydaných na kampaň, což je jen (skrblíkovská) kapička z velkorysého pětimiliardového rozpočtu České televize, by se domu veřejné služby mělo bohatě vynahradit. V návratu diváků – teď už nerozlícených, ale spokojených, protože utvrzených kampaní, že Česká televize je jednička.

Pokud se očekávání nenaplní zcela, přičemž tendence příklonu diváků k ČT  však bude prokazatelně narůstající, bylo by šetřením na nesprávném místě kampaň  aspoň 2-3 krát nezopakovat.  Ovšem pak už s rozpočtem „méně při zdi“ než u stávajícího úvodního PR projektu.

 

 

 

Autor: Jan Dvořák | čtvrtek 16.2.2017 9:48 | karma článku: 20,87 | přečteno: 502x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0