Co prezidenští kandidáti o sobě snad ani neřekli

Občan, který už za pár měsíců bude stát před složitou volbou, komu z prezidentských kandidátů dát hlas, neboť každý z nich se tváří, že po jeho zvolení bude chleba levnější a pečení holuby nám budou létat do úst sami a bezplatně, by právě teď měl zbystřit.

Bude si moct udělat alespoň trochu objektivní obraz o některých nominantech prostřednictvím jejich dosud nepublikovaných výroků, jimiž  – jak se říká – poodkryli vlastní ledví.

Jan Fischer (preference 21%)

 

“Ještě že mi Zeman nedýchá do tváře, ale na záda. Víte přece, jak nesnáším ethanolový odér." 

 

 

Vladimír Franz: (neměřeno)

 

„Držím se zásady, že kandidát by se měl vybarvit předem, ne až po případném zvolení.“

 

 

Miloš Zeman (21%)

 

„Jsem odhodlán v mnoha směrech navázat na přetrženou kontinuitu prezidentování Václava Havla a slibuji, že svůj úřad budu vykonávat tak, až se mi bude z hlavy kouřit.“

 

 

Jan Švejnar(12%)

 „Kandidaturu jsem ještě oficiálně neohlásil proto, že není kam spěchat. Chci posečkat do doby, až nabudu jistoty, že jsem bez nejmejnší šance. Do you understand?

 

 

Jiří Dienstbier (7%)

 

 

Že je sedm procent málo? Naopak, na sazbu DPH by to bylo číslo optimální, a ne nějakých dvacet!  Nebo se snad ptáte na něco jiného?“

 

 

Vladimír Dlouhý (6%)

 

„Víte, u nás lidem chybí samostatnost, neměli by se tolik spoléhat na stát, že za ně všechno zařídí. A například já, jak vidíte, si všechno oběhávám sám."

 

 

 

Přemysl Sobotka(5%)

 

„Že pohořím? Ale za to může volební systém. Vždycky jsem prosazoval názor, že právo přímé volby by měli mít pouze členové ODS, a u nich jsem jednička.“

 

 

 

 

Karel Schwarzenberg (5%)

 

„Vyjde, nevyjde, mě je to fuk. Mám Orlík a další Hrad do počtu nemusím.“

 

 

Jana Bobošíková (5%)

 

Nechci nikoho ovlivňovat, ale uvědomte si prosím, že v téhle zemi se chlapsky dokážou zachovat z politiků jenom dva. Já, a pak Václav Klaus!“

 

 

 

Tak vybírejeme, ale uspěchat to nemusíme. Možná přibude ještě exšéf špionů Karel Randák a ten nám pak jistě nastíní, jak průhledně by jako prezident konal.  A z mediálního šera také dosud nevystoupily obávané uchazečky Roithová a Samková, a ani želízko v ohni pan Jakl, který má Hrad zmáknutý bezkonkurenčně. Mohl by pronést novoroční projev už zítra.

 

Jan Dvořák

Autor: Jan Dvořák | středa 29.8.2012 8:35 | karma článku: 18,00 | přečteno: 5878x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0

Jan Dvořák

Karkulka tvrdě narazila

2.3.2021 v 8:53 | Karma: 3,53

Jan Dvořák

Heslo pro vstup do Strakovky

19.1.2021 v 10:23 | Karma: 0
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik