Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

Z celého Silvestra v televizi, jsem viděl akorát hokej s Německem.

0 0
možnosti
JS

Program TV na silvestra se pochopitelně nemůže zalíbit všem. Co považuji za skandální byl zvuk při pořadu pana Šípa a to, že ČT vysílala v zápětí dva odlišné pořady stejného žánru se stejnými herci v hlavních rolích.

0 0
možnosti
JL

tak to jsem rád, že jsem zrušil televizi, komentář mi Idnes zrušil s tím, že jsem použil nevhodné slovo "bl..Bý" :-)). Ať žije liberální demokracie!!!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já si spíš myslím, že i svíčkové se člověk přejí, když mu jí servírují takřka "denně". A nebo "vánoční guláš" - což je ze scénky, kterou ČT neopakovala možná z technických důvodů, možná z důvodů neznalosti archivářů.;-)

Tak se nesnažte přesvědčovat lidi, že by znovu měli dívat na stokrát viděné.

1 0
možnosti
JS

Domnívám se, že autor nikoho nepřesvědčoval. Jen tak mimochodem, manželku také denně vidíte...........

0 0
možnosti
Foto

Já si užil do roka a do dna a pak jsem to přepnul na německé stanice. Tam to žilo

2 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik