Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedivte se uz dvakrat dobre nevidi, a tak mu ten monitor na kterem to mel napsano delal problemy.

0 0
možnosti

Věřím, že pod vaší režií by to bylo podle vás lepší, ale je pro nás velkým štěstím, že už nerežírujete.

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

L65u85b56o12š 20R98e15n53k55a

27. 12. 2020 9:34

Jestli pak alespoň někteří z těch, co Zemana volili, svého rozhodnutí litují?

0 1
možnosti

Když sleduji Drahoše, tak rozhodně ne

1 1
možnosti
Foto

No jo, zase píchl do vosího hnízda... Nedá a nedá si pokoj... Rv:-(

2 0
možnosti

J49a77n 42R26á49ž

26. 12. 2020 20:24

Je opravdu smutný pohled na prezidenta Zemana. Nikdy jsem ho rád neměl a přesto jsem jej kdysi respektoval.

Teď snad ani lítost nemůže vzbuzovat. Je z něj troska a může si za to z větší části zcela sám.

5 4
možnosti

Tak už jsem to pustil, je odulej a mluví podivně pomalu....poslechnu si to možná, až seberu více odvahy. Tandem Zeman a Babiš vlastně nějak zosobňují Česko. To je teda smutný. :-(8-o

2 1
možnosti

Ani na třetí pokus jsem to nedal, vždycky se leknu toho odulého obličeje.

1 1
možnosti

ještě pořád jsem nenašel odvahu pustit si Zemana, zatím čtu reakce...;-D

1 1
možnosti

J51i27r26i 27V92r24a27b96e52c

26. 12. 2020 17:17

Ano, projev na (pro) zachod !

0 4
možnosti

Nevím, pane Dvořáku, jak jste se k těm informacím dostal, jakoby jste byl při natáčení. Já měl dojem, že je to předtočené. Vždyť už je to starší pán! A už sotva chodí! Ale je naším nejvyšším velitelem naší armády! Když jsem se koukal na ten ovárek, tak jsem si říkal, už zase dochtory nepochloucháš! To takhle do konce funkčního období nevydržíš! A kdo pak bude premiérem opět jmenovat Babiše, když bude v menšině? A obsah? Zemanův standard! Pochválil vládu, pokáral opozici a pokáral nás všechny. Jen nechápu, proč to mohla snímat jen NOVA bez veřejnoprávní televize. Takže ČT jen tlumočila Novu. A proto jsem asi nevnímal tu lethargii. Třebas to už stačili vystřihnout. :-)

0 4
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik