Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak asi žádný geniální plán není. Buď omezit na 100% kontakty - což dokáže asi jen diktatura, nebo se snažit nosit roušku, dodržovat odstupy, atd. ,atd. Pak ještě lze řešit hromadné testování, nebo rozhodnout o nákupu vakcín z Ruska nebo Číny, což asi v u nás neprojde.

No a pak operativa - co s nemocnými, mrtvými,....

0 0
možnosti

Poslouchal jste pana Prymulu v OVM? Není vůbec zhrzený. Jeho vystoupení, na rozdíl od Moravce, bylo fundované, korektní a velmi slušné.

2 0
možnosti
Foto

No tak to já jsem si všiml spíše pana Michla, jak se bez roušky minimálně půl hodiny producíroval před budovou ČNB. Je 16,37 a dopisy rozhořčených pracujících nikde nic.

1 0
možnosti
Foto

Plán, který neznám, nemohu prozradit. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní herečka chantal poullain měla díky změně předpisů nehodu na kruhovém přejezdu. V podstatě jsem se díky jeji nehodě naučil, jak dodržovat předpis. V žádném případě neztratila mou důvěru v to, že je dobrou herečkou. Ani snad režiséři, kteří jí dávali další role.

Takže nevím, proč by měl mojí důvěru ztratit Prymula, díky němuž jsem se dozvěděl, v čem může být problém s rouškami. A to že nesmím požádat o vstup do restaurace, aby mě pustil na WC.

0 0
možnosti
Foto

Kruhový přejezd? Ten neznám.

Vy chodíte do zavřené restaurace na WC a dáváte si tam kávičku a gáblík? ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS