Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako vždy: ubohý příspěvek.

1 0
možnosti

Zeman rozšafný a obtloustlý...hm. Líbil se mi jeho příspěvek na téma zelená EU.

2 0
možnosti
Foto

K18a82r57e41l 56C41a42c44h

26. 12. 2019 11:48

V dnešní době je úplně jedno kdy, kde a proti čemu, je nějaký pořad nasazen v televizi. Jsem sice ta tzv. stará generace, dle některých aktivistů naší rádoby elity, ta hloupá a neinformovaná. Ale asi právě proto jsem si pořídil televizi chytrou. Mohu si tedy většinu pořadů pustit zpětně prostřednictvím červeného tlačítka přes televizi internetovou. Mám satelitní Skylink a spolu s ním i službu Skylink-live, kde funguje sedmidenní archiv pořadů. Takže detektivku, nebo Švejka si - pokud vůbec budu chtít, mohu pustit kdykoli a proto si po poledni se zájmem poslechnu pana presidenta, kterého jsem dle naší elity, jako hloupý a neinformovaný, špatně volil.

6 0
možnosti

...samozřejmě ZEMAN...VV

3 0
možnosti

P18e23t23r 90B38u28r78i88a50n

26. 12. 2019 9:50

Zlo pod sluncem...Švejk...;-DR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS