Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela mi vyrazila dech naše milá veřejnoprávní televize, když ústy pana Kubala za asistence paní Witovské informovala o A. Babišovi jako o bývalém premierovi. Že by přání bylo otcem myšlenky? Měli snad v ČT informace, které nevyšly? No, a tahle stanice chystá program o fake news... začnou u sebe? :-/

2 0
možnosti

Pardon, ústy pana Hynka! Tablet mi nabídl p. Kubala a já to odklikla... omlouvám se.

1 0
možnosti

:-).....Souhlas! Sledoval jsem to včera téměř celé, bavil jsem se! I Ten perfektně vyslovující redaktor s výraznými nosovkami,( možná je Frantík), byl někdy z těch odpovědí celý nesvůj. Mně se líbil pan Kolář, nepamatuji si jeho profesi, Vašek z něj byl na prášky.

Zase jako obvykle....poskok Pečínka, ten svými argumenty zazářil.

Chudák Fiala a Bartoš......mantra.....máme stíhaného premiéra, je to ostuda pro celou EU. Rozkopli jim bábovičku!

Přitom....záběry Babiše, který se na tom fóru EU pohybuje jak ryba ve vodě, svědčí o opaku. Dovedete si tam představit Sobotku, Fialu, nebo Bartoše? Já ne! Plácalové o ničem ! R^R^R^!!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS