Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já naopak doufám, že ČT ho odvysílá, když už na něm finančně participovala, a kouknout se hodlám. Možná vydržím slabou půlhoďku - podle toho, co jsem o filmu četla - přesto si myslím, že názor si mohu udělat až "na vlastní" oči...

0 0
možnosti

Nabarvené ptáče je silně emotivní film. Já už jsem zaplakal, když jsem zjistil, kolik jsme jako daňoví polatníci a koncesionáři zaplatili.

3 0
možnosti
Foto

I když často filmy z (ČTrt sleduji - a stupidní veselohry nemiluji, kdyby dávali v ČT Nabarvené ptáče, dívat se nebudu. Viděla jsem již mnoho filmů z tohoto hrůzného období, jak našich, tak i cizích, velmi se mi například líbil film Pianista, ale sledovat tři hodiny násilí, krutost, perverzi a sadismus páchaných zejména na dětech, bych psychicky nezvládla. Nebudu si kvůli panu Marhoulovi zvykat na prášky na spaní... Už i proto, že máme v rodině malé děti. (A ten romský chlapec, který ve filmu hrál hlavní roli, se proti filmování vzpouzel, odmítal ho, a byl prý v určité fázi natáčení i v péči psychiatra) To o něčem vypovídá. A autor románu prý spáchal později sebevraždu (inf. z iDnes). Díky za článek. R^

0 0
možnosti
Foto

No, tak nějak, je dobře, že takový film byl natočen, ukazuje krutou, opravdu krutou realitu válečných zločinců, kteří se schovávají za plnění rozkazů a potřeby zastrašit nepřítele jakýmikoli prostředky a přitom jen uspokojují své psychopatické potřeby. Zapomínáme, že dokumentární snímky nejsou schopny vyjádřit utrpení obětí těchto zrůd. Naše "humanistická" společnost tyto zrůdy "humanisticky" odsuzuje, ale měla by je opravdu postavit mimo zákon a podle toho s nimi zacházet, když už se obětem chová jako k těm co prostě měli smůlu.

0 0
možnosti

Odvezu náš starý křáptelevizor do ekoparku a přestanu té ČT platit. Vystačím jen s tím, co vydá internet.

3 0
možnosti

Krasne, ze vsichni fundovane diskutuji a film jeste nevideli.

2 2
možnosti
Foto

Nevím jak Vám, ale mě stačí, co jsem o něm slyšel. Pokud vím, nikdo nezpochybnil, že je na plátně vidět souvislý obraz násilí, brutality a lidské zrůdnosti. A pardon, ale na takové filmy třeba já zvědavý nejsem. Hnusí se mi, nekoukám se ani na horory, postavené čistě na krvi a sadismu.

7 0
možnosti

Zatím jsem krom jedné vyjímky neměl noční můru ze žádného filmu a skoro bych řekl, že mě daleko více děsí současná politická situace a vztahy mezi lidmi. Faktem je, že některé filmy netřeba vidět, bo v mém věku je čas drahý a tak jen lituji vzhledem k programové nabídce ČT, že se nemohu bez porušení zákona vyškrtnout jako koncesionář z jejich poplatků. ;-(

1 0
možnosti
Foto

Tak já měl noční můry jen z jednoho filmového díla - z dílu Studna z majora Zemana. Toho dědka plešatýho jak kývá sekerou jsem viděl ve spánku jako dítě snad 14 dnů...:-) Na Ptáče rozhodně nepůjdu, nepotřebuju se přesvědčovat o tom, že jsou lidé zrůdy a také nejsem sadistický deviant, abych měl z filmu nějaký přínos...

2 0
možnosti

Myslím, že zárukou investice pro ně bylo jméno režiséra. Protože kdyby si přečetli knížku tak by ti , kteří to schvalují zaváhali... Některé scény z ní jsem se snažila dlouho vytěsnit z hlavy.

0 0
možnosti
Foto

J80a86n 50P39e21c88h74a

12. 9. 2019 13:32

Jako ironie velmi dobré! R^

0 0
možnosti
Foto

Ten závěr vypadá (trochu) jako ironický.... Nevím, jak autor myslel... Rv

0 0
možnosti

Taky nechápu smysl toho filmu a nikdy se na něho dívat nebudu. Nejlepší protiválečný film, který jsem kdy viděl je "Hrob světlušek" nádherně animovaný a přitom hrozně smutný film, který donutí člověka k zamyšlení.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS