Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P10e85t84r 51T70o31m87e66k

18. 11. 2018 23:44

Aniž bych hájil pana Bartoška, mně je ne na zvracení ale přímo na b...í ze lháře Faltýnka.

2 0
možnosti
MV

Já se p. Faltýnkovi nedivím - to, co tam předváděl p. Bartošek bylo na facku.

2 1
možnosti
VH

Pan Bartošek konstatoval fakta (mimochodem, aniž bych se chtěl chválit: obdobně jsem tady v příspěvcích argumentoval já; ta úvaha se totiž nabízí sama).

Pan Bartošek uvedl, že je s podivem, že otec, bezesporu financemi oplývající, který má syna s velmi vážnou duševní nemocí pro tohoto syna nezajistí výbornou švýcarskou ošetřovatelku a případně léčebný podyt v exluzivním sanatoriu ve Švýcarsku, nebo ještě lépe ve Francii. Místo toho syna, jehož případná ataka schizofrenie přímo ohrožuje, svěří člověku, mající kvalifikaci prodejce kol (a panského řidiče, dodám já). Přihlíží nečinně (nečinně?) tomu, že s ním tato osoba (bez jakékoliv odborné podpory) odjede do Ruska, kde ho ponechá v rukou jakési ženy (bez odbornosti) a klidně odjede.

Pan Bartošek se pouze zeptal, zda může očekávat péči o stát od člevěka, který se ani nepostará o syna adekvátně jeho chorbě.

Můžete mně sdělit, co je na tom na facku?

PS: Nezapomeňte profackovat také mně - za další otázku: Má vůbec pan A. Babiš junior nějakou duševní chorobu, když otec nepovažuje za nutné starat se o jakoukoliv zdravotní péči?

1 0
možnosti

Při sledování Bartoška se člověku dělá nevolno. Ostatně jako když mluví kterýkoliv lidovec.

2 1
možnosti
PK

Dle toho co jsem viděl tak oprávněně ale ať si každý udělá svůj názor a zopakne si pana Moravce, bylo to poučné a zcela nezávislé...;-D;-D;-D

3 1
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik