Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM

...já mám asi jiný názor a to ten,že si p.Šojdrová léčí své asi poškozené ego synáčkem a nějak se to nedaří neb je vtíravá jako pitralon...;-O;-O!!

1 0
možnosti
Foto

No problémy které prý má se synem bych tu neřešil. Nicméně ta ženská byla na té tiskovce tak falešná, že to musel vidět každý, kdo není slepý.

1 0
možnosti
Foto

Sledoval jsem tiskovku obou. Nebylo to snadné a dost mně udivilo, že media jsou tak chudá, že si neumí pořídit pořádnou techniku, aby posluchač a divák slyšel otázky i odpovědi. Nicméně můj pocit dnes je ten, že paní poslankyni nevěřím ani zbla. Připadá mi jako další nadšená aktivistická juniorka. A ten její doprovod tomu dal taky ránu. Nerad to píšu ale co už, tajit to nemá smysl, tiskovka pana Babiše, kromě zmíněné technické tragedie, vyzněla daleko lépe a jeho názory byly mnohem konzistentnější.

4 0
možnosti
JL

Sešli se a Šojdrová oznámila, že když najdou 50 sirotků a 50 rodin, co si je převezmou, může dojít k dealu. Tak prosím vás: Hledáme 50 inteligentních mladíků -muslimů mezi 12 a 18, s výcvikem Al-Kajdy, Češi, Moravané a Slezané je převychovají.

1 0
možnosti
Foto

Jenže v následující tiskovce Babiš její slova víceméně popřel.

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, já první větu v perexu četl jako - "odpoledne má dojit"...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik