Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).......Díval jsem se na to, pro mně starého člověka, neskutečné blábolení! Krym Rusku přihráli Putinovi Majdanem, byl by hlupák, kdyby toho nevyužil, protože dnes už by tam měli svoji základnu Američané! O zbídačenou Ukrajinu nestojí a samozřejmě ani o Lotyše a další! Proč by to dělal, tam by to opravdu hrozilo válkou. Za strany NATO je to fakt jenom manifestace síly, nic víc! R^R^R^!!

8 1
možnosti

S výjimkou té americké základny naprosto souhlasím.

Pokud tedy máte na mysli včerejší Otázky, tak máte můj velký obdiv, já na toho západního řiťolezce, což je taky jeho hlavní "kvalifikace a odbornost" nevydržel čučet ani 10 minut, to bylo rozumnější jít raději ven.

Pořádný moderátor by mu dal pěkně pokouřit a zeptal se ho třeba na Afrín a Dúmu. To by se pak pěkně kroutil i s tím jeho NATO spolkem. Rv

2 0
možnosti

J98a31n 77H66y30n56e38k

21. 5. 2018 9:47

Moc jsem tomu nerozuměl. Fráze o ochranu Prahy, když bude armáda v Pobaltí či Afghánistánu, to mi moc nebere. Přestaňte se zaměřovat na Rusko, jako potencionální nebezpečí. Nebezpečí je především v islamismu a nedořešené migraci do Evropy. Pan generál nemohl jinak mluvit, než mu dává povinnost zastat se toho, kdo ho platí. Jinak by měl také říci, co NATO udělalo pro ochranu Evropy, když je to obranné společenství.

5 0
možnosti

R78a62d58e91k 72K72a15r34a44s

21. 5. 2018 10:43

Asi by bylo nejlépe tomu nejdřív porozumět;-)

0 3
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik