Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

stres může být i motivujícíR^

0 0
možnosti
Foto

I10v48a17n 80V84e31s96e87l39ý

17. 4. 2018 18:37

Jestli článek nemyslíte ironicky, což jsem nepoznal, tak stejně nevidím důvod k jakémukoliv stresu, že ještě není nová vláda. Jestli ono to není tím, že, stejně jako mnoho našich spoluobčanů, tu politiku moc prožíváte. Méně zájmu o politiku by neuškodilo a stresujícím se to dokonce mohlo pomoci.

1 0
možnosti

J27a18n 61D54v85o51ř97á56k

17. 4. 2018 20:52

Myslel jsem to smrtelně vážně, což jsem pro Vás zapomněl uvést a přivodil Vám chvíle tápání. Čili příště se podržím zásady : Moudrého trkni, hloupému napověz. :-)

1 0
možnosti

Proč bych měl být vystresovaný z toho, že politici nesestavili vládu? Politici demokracie - svobodné volby! - tady vládnou asi 28 let a vidíme, jak to vypadá: stát se stále více zadlužuje a skoro všechno je problém... A pokud si myslíte, že se něco zlepšuje, časem zjistíte, že jste se sakra spletli.

0 0
možnosti
Foto

Už pár měsíců se třesu stresem jako ratlík, krev mi bubnuje ve spáncích, neudržím stolici ani moč, z neurózy žaludku po jídle zvracím, koušu si nehty zubní protézou, trhám si pleš, potí se mi ruce i nohy, mám tiky a to všechno kvůli neschopnosti Babiše nechat ČSSD všechna ministerstva a jen pro sebe ponechat premiérský post.

1 0
možnosti

Plačte jak chcete vláda nebude....řekl Hamáček ...;-D

0 0
možnosti

Ústava ČR tuto situaci připouští a dovoluje Proč se stresovat ? To chce klid !

0 0
možnosti
Foto

Mluvíte mi z duše, to jsou nervy, v noci nezamhouřím oka a když náhodou usnu, tak se budím hrůzou, že ještě pořád nemáme vládu. Já už to opravdu dál nevydržím. ;-D

1 0
možnosti

... když už...tak už...je dobré po sobě číst, co napíšete:-))

0 0
možnosti

M54i17l88a54n 38V98i33k

17. 4. 2018 15:56

Tak si vemte nějaké antistresové tablety.:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik