Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co k Bohušovi dodat. Snad jen Altner a OKD. To bude mazec. Kdo ví, jestli se na něj právě toto neřítí.

1 0
možnosti
JH

J92o60s64e82f 78H26e33r93t31l

23. 3. 2018 11:41

Živě si Sobotku vybavuji, jak stál při slavné Paroubkově řeči za jeho zády a přičinlivě přikyvoval hlavou. Nechápal jsem, jak si jakákoliv strana může dobrovolně vybrat takového předsedu. Dost by mě zajímalo, jak po tolika letech člověk, který nikdy normálně nepracoval, bude hledat své místo na slunci. Jenom doufám, že mu to zase nebudeme platit my.

Takže za mě: "Val Bohušu, val a už sa nevracaj!"

5 1
možnosti
Foto

Nevím, kterou tribunu s Jyrkou Paroubkem má pan J. Hertl na mysli, ale za připomenutí stojí zejména ta z roku 2009, kde na Paroubka létají z náměstí od naštavaných občanů syrová vejce. Možná by dnes chtěl B. Sobotka tvrdit, že s vejci na Paroubkovu hlavu nemá nic společného, ovšem opak je pravdou, protože tehdy stál Bohuslav těsně vedle Jyrky na stejné tribuně. A pokud se někdo ptá, odkud tuto informaci mám, tak expremiérovi Sobotkovi jsem věnoval několik (a nikoliv právě zrovna oslavných samostatných blogů) pod názvem "Myšlenkové pochody Bohuslava Sobotky z říše ČSSD". ;-)

0 0
možnosti
NM

...no já zírám po přečtení v jiných příspěvcích převažuje " nejsem voličem ČSSD ale Sobotka byl férový premiér ale i šéf ČSSD" musím konstatovat svět se zbláznil...;-O;-O!!

4 1
možnosti
SN

:-)......Víte, že já jsem mu v počátcích jeho premiérování fandil a zuřivě jsem zastával koupi jeho bytu z poslaneckého platu. Bylo to logické! Ostatní poslanci to snad dávají tyto peníze na charitu?

Ale čas utíká a názory nemění jen blbec. Svět i situace se mění každý den.

Udělal podle mně jedinou chybu. Nechal se přesvědčit CHovancem, možná i třetím králem Zaorálkem, při padajících preferencích vytáhnout na něj Čapí hnízdo. Pokud by to neudělal, vláda by dovládla se solidním výsledkem,(po prvé plusovým), část slávy by slízl on. Jenže...lidé nejsou hloupí, když čují čertovinu, dají to znát. Proto dopadl, jak hubkař, jak se praví u nás ve Slezsku ! R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

"To máte různý", pravil Zilvar z chudobince, někdo skládá básně, jiný zase uhlí a ten další jako třeba Bohuš Sobotků (zase a úplně s ledovým klidem Angličana) po 21 letech svůj poslanecký mandát. ;-)

2 0
možnosti
ZJ

- no - musím konstatovat, že i mě - jeho totálního kritika - překvapil! A to bez přehánění příjemně. Snad poprvé co jméno Bohuslav Sobotka zapustilo kořeny v mé paměti, se zachoval jako chlap. A budu i já jeho osudy - společně s našimi médii - bezpochyby v budoucnu zvědavě sledovat, jestli se nejednalo pouze o jakousi úlitbu lidu a nezakotví v nějakém dalším teploučkém doupěti. Zatím ale tento jeho počin a vyjádření hodnotím R^!

2 1
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik