Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)....Já Vás zase čtu rád, líbí se mi skrytá ironie, kterou celkem ovládáte. Samozřejmě...některé také odložím, nebo nesouhlasím, ale je to v paletě někdy opravdu málo čtivých blogů, změna. R^R^R^

2 0
možnosti
JH

Takže ten můj původní příspěvek byl smazán. Nebylo v něm nic sprostého, jen jsem vyjádřil svůj názor, že Vaše příspěvky nemají spád, postrádají logiku, jdete od tématu k tématu, nemá to styl a jeden nakonec ani neví, co jste chtěl vlastně říct. O našich nejmenovatelných a neviditelných, které jsem zmínil v tom původním, se už nebudu zmiňovat, jelikož přes veškeré urgence mi administrace není schopna ani říct, proč jej vlastně smazala. Ale k a g tam je. Takže k tématu to bylo. Ale jedno Vám musím uznat, jste velmi vytrvalý a máte své fanoušky, jinak byste nebyl VIP..

1 0
možnosti
JH

Jste vytrvalý a nejste zrovna mým oblíbencem, ale jedno se Vám nedá upřít. Váš sloh postrádá naprostou logiku, nemá to spád a témata jsou divná. My u nas řikáme cygáni, u vás zase cikáni. Takže to k a g tam opravdu je.

1 0
možnosti
JD

J40a85n 53D94v73o66ř60á28k

16. 11. 2017 16:41

Díky, a čekám na Vaše skvosty.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik