Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H16o82n77z30a 26V81r59á15n55a

4. 11. 2017 20:19

Možná máte pane Dvořáku jiné informace, ale já nikde nečetl (neslyšel, a pod.) že by někoho odmítl ošetřit. Odmítá jen některé hejhuly REGISTROVAT. Asi na to právní nárok má, jinak by to už od někoho schytal podáním žaloby.

2 0
možnosti
Foto

A21l25e97š 40M43e95r48t61a

4. 11. 2017 17:39

Pán doktor poněkud zapoměl na Hippokratovu přísahu a rozhodl se selektovat pacienty jak Mengele v Osvětimi. Dnes je sice těžké dostat doktora na malou vesnici, ale já být tamějším občanem, tak raději zvolím dojíždění za někým, kdo bere lékařské povolání i za své poslání a né jen jako obyčejný džob.

1 0
možnosti

H47o77n25z91a 69V49r61á11n48a

4. 11. 2017 20:16

No pane Merto, to je přeci Vaše právo vybrat si dokotra. A nikde jsem nezaregistroval, že ten dotyčný doktor nějak Hippokratovou přísahu porušoval. On ty dotyčné přeci neodmítá ošetřovat, nebo jim v případě ohrožení života či zdraví (asi) neodmítná pomoc, on prostě odmítá zaregistrovat kdejakého prudiče. To je celé.

2 0
možnosti
Foto

Pan doktor není z Počátků, ale Počátek. A bu*eranty zjevně nemyslel gaye, ale obtěžovače, prudiče.

3 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem vás nečetl, ale nadpis mě nalákal. A jako obvykle jsem narazil na častušku, která se snaží lidem vnuknout, že je zapotřebí nějaké autority, která tyto podivné diskriminace, zakáže a všichni se budou mít báječně sluníčkově. ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS