Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sobotka se bál, že by mu Zeman mohl holí ukázat do kouta, ať jde klečet na hrách. On totiž dovedl ČSSD ze sedmi procent ke třiceti, zatímco Sobotka z jedendvaceti k sedmi (neberte mě prosím úplně za slovo, jestli jsem to netrefil přesně, negooglím).

1 0
možnosti

Škoda, že pan prezident ve jmenovitém vítání nepokračoval po ... paní Havlová, pane Sobotko. Autor absurdního divadla pan Havel by se na svém obláčku zajisté potěšil.

A byla by to krásná tečka představení, zahájeném předchozím máváním hůlkou proti premiérovi, jehož historické jméno jednou bude Ten kdo vládl úspěšně babišovi navzdory.

(já vím - óvar sice tvrdí, že to mával směrem k mikrofonu před Sobotkou a ne k Sobotkovi, ale to máte jedno: Premiér Sobotka, mikrofon, nebo třeba oleandr ...)

0 1
možnosti

J44a35n 83Š82e14s14t38á49k

29. 10. 2017 19:32

Dobrý:-) jinak jsem to neodhadnul, myslel jsem že vyústění bude v tom, že Sobotka měl dostat metál, a když odmítnul, tak vyzmizikovali té a dali to aspoň Sobotovi

2 0
možnosti

Přiznám se,že jsem tam pana S neviděl. Poopravil bych si o něm názor,kdyby dorazil, ale třeba jsem ho přehlídl, bo pan prezident mu jistě zlomyslně určil až 5 řadu.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik