Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a není lepší v létě na bednu vůbec nekoukat?

3 0
možnosti

Mně přijde, že jsou dny, kdy není na co koukat ani v hlavním vysílacím čase a pak zase dny, že člověk si zpětně pustí třeba 4 pořady z jednoho dne a času. A není to jen o ČT, platí to o všech televizích, včetně kabelových.

1 0
možnosti

Mně letos v létě program ČT neurazil...

Je sice pravda, že ČT1 oprašovala staré pecky jako Chalupáři, Pitaval, Sanitka..., ale třebas Hříšné lidi města pražského jsem si docela rád připomněl, stejně jako Slovácko sa nesúdí, anebo některé díly Všechnopárty.

A pak tu je ČT2 a ČT ART, kde šla spousta zajímavých věcí, které jsem během roku nestíhal shlédnout, na ČT 4 byla řada dobrých sportovních přenosů (fotbal, atletika) a na ČT24 mi absence OVM nijak nechyběla :-)

1 0
možnosti
Foto

Také jsem ocenila přenosy z atletického MS, včetně atletického studia a komentářů.

0 0
možnosti

Na ČT sleduji jen TV a občas pokud není příliš jednostranný pana Moravce, jinak to není program ke sledování. Dvojka je jiný kafe. Obecně je lepší surfovat po internetu, než začnou přenosy amerického fotbalu, bo ani další privátní kanály nějak zvlášt nezáří.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS