Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Dobrá zpráva, sebere pár hlasů ze Zemanovy čtvrté cenové skupiny.

0 0
možnosti
TG

Zdravý selský rozum u politiků je vzácností. K. ho má!

2 0
možnosti
Foto

Je to jedinej normální člověk z celé té plejády "kandidátů". V minulých volbách tam byla ještě jedna politička z Brna (myslím, že to byla Zuzana Roithová), ale nepostoupila do druhého kola. A i když pravici zrovna nefandím, tak jestli bude Kubera kandidovat na hrad, můj hlas má jistej.

2 0
možnosti
RP

Docela s jeho názory souhlasím...z těch dosavadních kandidátů mluví nejsrozumitelněji.R^

4 0
možnosti
JS

Jsem z té rovnosti před právem akosi zmatěný. Jsem pouze občan, poslanec znamená kolik občanů a senátor.. to už neumím ani spočítat.

0 0
možnosti
RJ

R74a30d34e29k 39J21a35r66o62š

21. 7. 2017 11:25

Ze všech dosavadních kandidátů včetně Emana by mi pan Kubera jako president vyhovoval nejvíce. R^

6 0
možnosti
JS

Některé jeho názory se mi líbí. Ovšem chlubit se tím, že umí v letadle kouřit na záchodě přes dámskou vložku, to mi jaksi nesedí.

0 0
možnosti
MS

Kuberu mám docela v oblibě (kromě toho jeho až fanatického obhajování kouření, kdy je schopen tvrdit, že kouření neškodí zdraví). Ale abych pravdu řekl, raději bych na Hradě raději viděl někoho mladšího (je mu 70) a důstojnějšího, než nervní a tabákovým kouřem vyuzenou figurku.

1 2
možnosti
MN

Zajímavá úvaha o tom přepočítaném počtu "podporovatelů" z řad voličů senátorů. Proč ne?! Za článek určitě karma!

Ač zapřísáhlá nekuřačka, Kuberovy názory a jeho vystupování (prezentace témat v podání zdravého selského rozumu), mě neuráží a k mnoha z nich konvenuji.

Pokud bude kandidovat, můj hlas má.

3 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik