Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H18a98n60a 88V49l42k34o18v97á

26. 6. 2017 16:40

S ohledem na skutečnost, že to nebylo poprvé kdy A.Babiš nepřišel do diskusního pořadu, kde ho čekali oponenti při smyslech, myslím, že sklenice s bublinkami je příznačná.....Jeho diskusní "umění" už jsme tak nějak všichni viděli.

0 0
možnosti

On Babiš už v úterý věděl, že mu někdo v rodině náhle v neděli onemocní? Sakra, ke které cigánce to chodí, rád bych věděl, jak mi bude v neděli po zábavě (Franta ještě neví, že mu lezu do zelí).

1 0
možnosti

traduje se odpověď jednoho anglického vědce, který byl také tak nějak podobně někam pozván....a reagoval takto.....taková diskuze se mnou by se velmi vyjímala ve vašem životopise, ne tak moc v mém...............

Chápu proč Babiš nešel k Moravcovi.....ani já bych tam nešel, několikrát jsem mu psal, vždy odpovídal jen nějaký najatý redaktor a jen plytkými nepoužitelnými frázemi, podle mne kdo není okolnostmi donucen jít k Moravcovi, by se tam ukazovat neměl, pokud si váží sebe aspoň trochu.........

0 2
možnosti

On ten Babiš zase tolika lidem u nás neschází. Jinak já o debaty Moravce nestojím a to už od doby, kdy záměrně si dělal prču z Jury Čunkového, kdy byl ještě šéfem lidovců. Tehdy Moravec svými kecy Valachy nasral! Tehdy šéfem vlády byl Topolánek.

0 0
možnosti

Nedivím se, že Babiš nepřišel. To je totiž diskusní pořad - a Babiš diskutovat neumí. Jen si mele svoje hesla a není schopen ani odpovědi na otázku, natož něčeho složitějšího. Vedle Bartoše by vypadal mimořádně trapně, to by neskousl.

6 1
možnosti

Myslím, že nevypadal, mám velmi podobné názory jako Babiš, jen on je obchodník a umí obchodnickou ekonomii ...... já jsem teoretik makroekonom... takže já neumím, co umí on, a v některých věcech mu mohu dobře poradit........

0 0
možnosti

Donedávna jsem považoval pana Moravce za profíka,ale již několik týdnů sleduji, jak si radostně přidá polínko proti Babišovi. Já se osobně AB nedivím, že tam nešel, bylo by to ztráta času a opět dlouhé vyvracení již nevyvratitelných událostí , prodloužení senátních dnů jeho vyšetřování. Jak to vlastně je, víme která media vlastní Babiš , ale za koho kope ČT,resp, čí prodlouženou rukou je pan Moravec. to není veřejně známo. Kolik takto koupených novinářů nás oblažuje nestrannými, nadstranickými komentáří?

6 2
možnosti

V každém případě je Moravec čím dál trapnější. Už jenom tím, že nikoho nenechá nic doříct. Určitě by vyhrál olympiádu v disciplíně -

skákání do řeči.

4 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS