Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše starosti bych chtěl mít.

0 0
možnosti
Foto

Máte velmi zajímavý problém, radil bych změnit tv operátora. Ten můj mi umožňuje sledovat veškeré programy až 50 hodin zpětně, což plně využívám a dovoluje mi to i přeskakovat reklamy, což ušetří spoustu času. Vítejte v 21. století!

0 0
možnosti
Foto

J98i96ř11í 20F67e32i49x

18. 1. 2017 15:01

A to mě začíná "točit" i ČT 1 a ČT2 se "sponzorama" pořadů, vždyť je to taky reklama !!! Na co jsou potom vydávány programy, když se stejně začíná později ? A seriál Okupace - va info se mi objevilo - seriál Rusko , cha...

0 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik