Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych všechny svátky zrušil, a prostě ten počet dní přidal k dovolené.Svátky jsou totiž stejně(bohužel) většině lidí u brusele.Tak bychom si alespoň nemuseli na nic hrát.

0 0
možnosti
Foto

Ony ty naše ryze české státní svátky jsou poněkud zvláštní:

1.leden - slavíme vznik státu, který nikdo nechtěl

5.červenec - slavíme příchod věrozvěstů, co nám přinesli písmo, které nepoužíváme

6.červenec - slavíme výročí upálení jednoho našeho heretika

28.září - slavíme výročí zavraždění jednoho našeho panovníka

28.říjen - slavíme výročí vzniku státu, který už neexistuje

0 0
možnosti
Foto

R^;-D

Jo, svátků nejni nikdy dost. Stejně, jako peněz;-)

0 0
možnosti

Tak zavřením obchodů (nad x m2) kam se nejvíce chodí důstojnost svátku nezvýšíme. I když germánské země mají o svých zavřeno, tak je musíme ve všem napodobit? Mimochodem i ony z toho pomalu ustupují. Já jsem si včera večer "studoval" Drahomíru, odkud byla atd. a bylo to zajímavé. A dnes vyrazil do Billy.

0 0
možnosti
Foto

a paní v marketu měla dodat - ...vyrazit "mezi lidi". Uvažovala jsem, jestli nemám uvařit sváteční oběd. Nakonec tak napůl... Doufám, že se patron český neurazí. Jestlipak už rostou václavky? :-)

1 0
možnosti

Nikdo mi neřekl že je dnes svátek, takže jsem přišel do práce. Jinak bych ale stejně nesplnil úkol v termínu

3 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik