Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

souhlas, kousek jsem viděl, vadilo mi taky používání slov jako "supr" no a třeba jak se několik minut rozhodovali, jestli koupit flašku vína - navíc v takových chalupách bylo vždy něco k jídlu, a ne aby neměli vůbec nic doma a záviseli jen na tom, co jim náhodou dovezl ten pojízdnej prodejce

0 0
možnosti
Foto

J23a93n 76P67e83c30h77a

25. 5. 2015 15:40

Neviděl jsem, nezajímá mě to a tudíž nehodnotím. Ale název pořadu mi připadá nevkusný. Bude příště Dovolená v koncentráku?

0 0
možnosti

No tak náš protektorát zase měl do koncentráků hodně daleko, kde jste vzal tu podobnost, nechápu

1 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik