Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Téma kritizovat Zemana už poněkud vyčpělo, Zaorálek je jako gramofon a linii mění jen jemně, jeho temperament je jen hraný, Mach je neopotřebovaný a jede si svou Svobodnou propagandu - líbilo se mi, že řekl ve slušné televizi "neměli bychom se podělat z velmocí" - začnu přemýšlet, zda volit Svobodné. Kdy jsou nějaké volby?

1 0
možnosti
SN

:-)  Trochu jsem to také poslouchal. Zaorálek mě příjemně překvapil. ZDá se, že se v tom všem začíná konečně trochu orientovat.  R^

4 0
možnosti
MN

Petr Mach mě zklamal. Mimo téma "děti v Norsku" podle mě neřekl jasné stanovisko k ostatním otázkám týkajícím se problému na Ukrajině. Vesměs reagoval neutrálně a univerzálně, jako by si nechtěl nikoho rozházet.

To Zaorálek mě hodně překvapil nehysterickými a relativně rozumnými konkrétními argumenty a hlavně tím, že se v podstatě postavil za Zemana (tedy nepodpořil pražskou kavárnu).

Moravec - klasika: skákal do řeči a tlačil oba do předchystaných odpovědí.

3 0
možnosti
PP

No vsak aby nereagoval univerzalne, kdyz prisel do poradu tak jak prisel. Jak vtipne glosovali diskuteri tu i onde:

Logika 1 Mach. Když přijedou muslimové do ČR,měli by respektovat naše zákony. Když přijedou Češi do Norska,měli by se Norové řídit právem ČR.

...

Mach: Největší ruská banka požádala o státní pomoc. To posiluje státní moc, z té banky se stává státní banka, proto jsou sankce neúčinné.

VM: Ta banka už státní byla.

...

Každopádně slušné lol. Mach si stěžuje, že CT Svobodným nedává prostor. Potom je pozvaný do jednoho z nejsledovanějších diskusních pořadů a on tam přijde naprosto nepřipravený...

2 0
možnosti
JN

On se na ten pořad ještě někdo kouká?

5 0
možnosti
VJ

Někdy ano. Na Petra Macha jsem byl zvědav a nelitoval jsem.

2 0
možnosti
SK

Trefil jste to přesně. Smekám.R^:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik