Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ukradnou vám z Facebooku data, a začnou vás bombardovat Viagrou

-Pane docent, taky jste se stal obětí té strašné krádeže? -To tenkrát všichni, pane soused. Privatizace byla jedna velká zlodějina.

-Ale to už je dávno, já myslím na loupež, co se provalila  v těchto dnech.

- Vám snad něco ukradli?  To víte, lidi jsou nenechaví, a když jste neopatrný, vezmou vám i nos mezi očima. Kolik toho bylo?

-Ani se neptejte, pane docent. Tak mi ukradli,

že mám cukrovku – a jaký prášky na ní beru,

že jsem špatnej na nohy – a čím si je mažu,

že mám psa Bobíka a co mu kupuju za dobrůtky,

že mám starou, teda Růžu a že by furt chtěla jet na Kanáry,

že mám starou, tedy škodovku a že bych si měl koupit nějakou novou – tedy na novou bych už neměl, leda kdybych dostal výhodnou půjčku na nějakou levnou ojetinu,

že bychom měli konečně vymalovat kvartýr, ale sám to kvůli heksenšusu, na který beru prášky, už nezvládnu,

že bude mít neteř svatbu, a kolik jí stály šaty a kam pojedou na svatebku,

pak mi ještě ukradli…no prostě mi ukradli všechno o mně, co tam píšu, i ty fotky, co tam dávám  -  a teďka toho můžou zneužít. Vám neukradli z facebooku nic?

-Ne, pane soused. Nemám ho.  Já na sebe nikam nic dobrovolně nepráskám. No co by měl kdo vědět, že jsem včera byl na velké čtyřikrát,  když  normálně chodím  dvakrát, a málem jsem se ještě po paté.. však víte, co. To říkám jenom vám, vy to jistě po sídlišti vyprávět nebudete.

-Dobře že jste to zmínil, tak něco podobného o stolici mi určitě taky ukradli, já totiž denně přátelům poctivě sděluju jak, a kdy mi to šlo. A to v dobré víře, kvůli sociálnímu kontaktu.

To jsem ovšem  nemoh tušit, že takhle citlivý data z facebooku  určená dobrým přátelům, nestoudně zneužije  kdejaká firma, která mě teď bude bombardovat  například letáky a e.maily s nabídkou léků proti běhání.  A určitě taky s viagrou, protože jsem se svěřil… a jiná firma bude zase nabízet štětky na malování, a další v Akci slíbí 50% slevu na pohřeb žehem, pokud  se zavážu, že do roka budu službu čerpat. 

 

    

Autor: Jan Dvořák | sobota 7.4.2018 8:32 | karma článku: 18,85 | přečteno: 430x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

Pakliže ano, jak tomu bylo dlouhá léta, pak na tomto serveru to správné místo nebude. . Stačí však kliknout jinam.

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09 | Přečteno: 79x | Diskuse| Ostatní

Jan Dvořák

Padla facka, padla – na Oscarech

Byla toho plná média. Známý herec Will Smith uštědřil moderátorovi v přímém přenosu facku. Vlepil mu ji za to, že nekorektně vtipkoval na adresu jeho manželky, která trpí nemocí vlasů.

19.4.2022 v 12:58 | Karma: 0 | Přečteno: 78x | Diskuse| Společnost

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

V rozporu s chlácholením lídrů by se bezpečnostní situace v zemi mohla přiostřovat. Fialův režim by si nemusel být jistý dnem ani hodinou. Už teď mu Stínová vláda citelně šlape na paty.

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0 | Přečteno: 104x | Diskuse| Politika

Jan Dvořák

Zajímavé mlčení České televize

Je s podivem, že Česká televize, která systematicky, a hned v několika formátech zpravodajství a publicistiky pitvá cestu-necestu vicepremiéra Hamáčka do Moskvy a shání důkazy i spekuluje, se neobrátí do vlastních řad.

15.5.2021 v 17:48 | Karma: 0 | Přečteno: 134x | Diskuse| Politika

Jan Dvořák

Covidový pas bude Evropanům slušet

Evropská komise představila v bruselském vydání zpravodajského portálu POLICITO designovou formu covidového pasu pro cesty po unijních zemích.

18.3.2021 v 9:47 | Karma: 3,61 | Přečteno: 85x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

Munice, která spustila evakuaci ve Skvrňanské ulici v Plzni, byla nefunkční

21. dubna 2024  20:30,  aktualizováno  23.4 16:14

Policie kvůli nálezu munice ve Skvrňanské ulici v Plzni evakuovala v neděli okolní byty i okolí. V...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. O pátrání informovala na svém webu v úterý...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik