Národní knihovna na sídliště? Asi ne, paní Sommerová - ne však kvůli „póvlu“ co tam žije

Přečetl jsem si pár řádků Václava Klause ml., kde se kriticky vyjádřil  k jedné z tváří zaštiťující zbrusu nové volební seskupení starého Kalouska se starým Bursíkem, a sice TOPku s podporou LESa.

Tou tváří je známá režisérka dokumentárních filmů Olga Sommerová.

A co na ní Klausovi ml. vadí?

Připomíná starší výrok Sommerové v debatě o umístění Kaplického knihovny (blobu, jak návrhu říkal Klausův otec, a nedokázal si představit, že by snad stála na Letné), kdy se probíraly i jiné varianty, než aby NK stála na dohled Hradu. Třeba na kraji města, jako nová dominanta při vjezdu do Prahy.  

 

„Kandidátka TOP09 Olga Sommerová v debatě o umístění Kaplického knihovny:

´Na Severním městě? A kdo tam bude chodit? „To“ (sic!), co tam bydlí v těch panelákách?´

Já narozdíl od zmíněné dámy hlasy lidí z Ďáblic, Bohnic, Kobylis, Letňan a Proseka chci.

 Prožil jsem v paneláku na Proseku 30 let života, narodil se nám tam Vojta. Moje první žena byla z letňanského paneláku.

 Rozumíme si, že?“

Tolik Klaus.

Když jsem se snažil „vygůglovat“ nějaké podobnosti spojené s oním neaktuálním výrokem kandidátky na post pražské poslankyně - zahrnující voliče i za Prahu 8 či 9, tedy za ony „králíkárny“ obývané lidmi druhé kategorie, kteří nečtou, do divadel nechodí, civí jen do bedny, poslouchají  Evu s Vaškem  a do Rudolfina netrefí - narazil jsem na text starý už šest let. Dost možná, že právě on byl zdrojem Václavu Klausovi pro jeho vyjádření.

A protože onen text je výslovně označen jako   o t e v ř e n ý   dopis, dovoluji si vám jeho čtení nabídnout v odkazu ZDE.

Autor: Jan Dvořák | sobota 15.7.2017 19:51 | karma článku: 35,83 | přečteno: 3222x
  • Další články autora

Jan Dvořák

Chcete mě číst?

11.7.2022 v 13:19 | Karma: 3,09

Jan Dvořák

Hrozby ze vzdušného prostoru

24.1.2022 v 11:51 | Karma: 0

Jan Dvořák

Karkulka tvrdě narazila

2.3.2021 v 8:53 | Karma: 3,53

Jan Dvořák

Heslo pro vstup do Strakovky

19.1.2021 v 10:23 | Karma: 0
  • Počet článků 6212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Televizní režisér a publicista

       MYSLÍM TO VÁŽNĚ - často i smrtelně

 

Seznam rubrik