Diváci, věčně odrazovaní právě v oněch listech a na jejich webových klonech elitářskými pisálky od sledování bohatého vějíře programů České televize, na nichž tito tzv. objektivní kritici nenechávají nit suchou, proto takovou PR kampaň přivítali
Vnímají ji jako v pravý čas podanou pomocnou ruku, která je ze zbloudilé cesty po komerčních kanálech dovede zpátky ke tradičním hodnotám jediné stanice u nás, která je skutečně česká už z podstaty svého názvu.
Proto dvanáct miliónů korun vydaných na kampaň, což je jen (skrblíkovská) kapička z velkorysého pětimiliardového rozpočtu České televize, by se domu veřejné služby mělo bohatě vynahradit. V návratu diváků – teď už nerozlícených, ale spokojených, protože utvrzených kampaní, že Česká televize je jednička.
Pokud se očekávání nenaplní zcela, přičemž tendence příklonu diváků k ČT však bude prokazatelně narůstající, bylo by šetřením na nesprávném místě kampaň aspoň 2-3 krát nezopakovat. Ovšem pak už s rozpočtem „méně při zdi“ než u stávajícího úvodního PR projektu.